ტრენინგის მე-4 დღე --- განვიხილეთ პროექტის საკვანძო კითხვები
ზოგადი კითხვის ფორმულირება
თემატური კითხვები და მათი არსი
შინაარსობრივი კითხვები და რას უნდა პასუხობდეს ესა თუ ის შეკითხვა, როგორი უნდა იყოს შინაარსობრივი კითხვები. მე-3 რე გამიცდა, ცოტა ჩამოვრჩი, რაღაც საკითხები ბუნდოვანია, მაგრამ რაც კარგად გავიგე ეს არის კითხვების ფორმულირება. განვიხილეთ აგრეთვე შეფასების ინსტრუმენტები და მეთოდები, კარგად გავიგე რომ შეფასება ხდება მუდმივად და არსებობს განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებები და პროექტის მიმდინარეობისას სხავდასხვა ეტაპზე უნდა შევარჩიო თემის მიხედვით საჭირო შეფასების მეთოდი . ამ ეტაპზე მოსწავლეთა წინარე ცოდნის შეფასების ხერხებზე ვისაუბრეთ. და პარალელურად ამ დოკუმენტების ჩვენს საქაღალდეში განთავსებაც გავაკეთეთ. ამით მორჩა მე-2 მოდული. გადავალთ მესამე მოდულზე. იმედია ამოვქაჩავ...
ზოგადი კითხვის ფორმულირება
თემატური კითხვები და მათი არსი
შინაარსობრივი კითხვები და რას უნდა პასუხობდეს ესა თუ ის შეკითხვა, როგორი უნდა იყოს შინაარსობრივი კითხვები. მე-3 რე გამიცდა, ცოტა ჩამოვრჩი, რაღაც საკითხები ბუნდოვანია, მაგრამ რაც კარგად გავიგე ეს არის კითხვების ფორმულირება. განვიხილეთ აგრეთვე შეფასების ინსტრუმენტები და მეთოდები, კარგად გავიგე რომ შეფასება ხდება მუდმივად და არსებობს განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებები და პროექტის მიმდინარეობისას სხავდასხვა ეტაპზე უნდა შევარჩიო თემის მიხედვით საჭირო შეფასების მეთოდი . ამ ეტაპზე მოსწავლეთა წინარე ცოდნის შეფასების ხერხებზე ვისაუბრეთ. და პარალელურად ამ დოკუმენტების ჩვენს საქაღალდეში განთავსებაც გავაკეთეთ. ამით მორჩა მე-2 მოდული. გადავალთ მესამე მოდულზე. იმედია ამოვქაჩავ...
No comments:
Post a Comment